Sunday, November 30, 2008



tu lah gambar abang eone. abang angkat aku yang paling kuat membebel dan paling aku sayang. selalunya bila aku ade masalah aku pasti akan hubungi abang eone untuk bertanyakan pendapat dan mengadu padanya. namun dah lama aku tak berhubung dengannya.. tak taulah sama ada abang eone rindu n ingat aku ke tak.. yang pastinya aku ingat n selalu rindu dekatnya.. dan setiap kali aku rindu kat abang eone sudah semestinyalah aku akan peluk bantal pooh yang abang eone belikan dan beri padaku masa dia datang kl dulu. kalau tak pun aku akan pakai jam yang abang eone belikan kat aku..

kekadang kalau ada masalah aku akan mengadu dekat bantal pooh tu. terasa mase tu seperti abang eone ada bersama n mendengar setiap patah pengaduanku walaupun pada hakikat yang sebenar abang eone tak tau apa apa.. kuikuikui kekadang tu nak tergelak pun ada biler ingat ingat balik. tapi itulah yang sering berlaku...

Bagi aku abang eone dah seperti abang aku sendiri.. mungkin disebabkan sikapnya yang seperti seorang abang mengambil berat tentang adiknya serta rasa kekurangan kasih sayang dari abang abangku membuatkan aku jatuh sayang pada abang eone. apakah salah aku menyayangi abang eone lebih dari abang kandungku sendiri? aku rasa tak salah sebab selama ni pun abang eone yang lebih banyak memberikan aku kasih sayang dari abang abangku sendiri.. so how? salah ke?

dan di saat aku type blog nie aku sangat sangat rindukan abang eone.. rindu nak dengar suara dan bebelannya.. namun aku tak punya kredit yang mencukupi untuk call dia.. apatah lagi skarang nie abang eone sentiasa sibuk takut kalau aku call mengganggu dia pula. nak sms? aku bukan kaki sms... camne?.. Erm... abang adik miss u so much!!!! bilerla adik nak dapat dengar abang membebel lagi ni? n bilelah abang nak datang kl lagi??

No comments: