Wednesday, November 19, 2008

Kepala oh kepala.. naperla asik sakit?? aku pun tak tau naper.. kepala aku makin sakit n makin sakit tak boleh nak fokus sangat. kalu terlalu fokus mula la mata aku rase mencengkam pastu kepala aku mulala nyut nyut!! adoi.. tak tau nak buat apa. tapi tai abang azhar dah kurangkan sikit sakitnya.. tq abang a'ad. adik sayang abang a'ad.

oh ya tadi tengah hari aku bangun agaks awal la dari biase. kol 12 aku dah bangun. maner tak nyer dah janji nak bawak yamaz g tengok wayang. selain tu aku ajak sekali aiman apiz n anak abang a'ad si halim. comel n nakal macam ayahnyer jugak... abis dalam 60 ringgit tapi tak kisah la janji dorang happy.

pas tengok wayang cam biasela aku g beli barang pastu balik kedai. huhu mate mase tu dah stone dah nak tdo tapi tak tdo tdo jugak... sampai skarang pulak tu adoi... wahai mater pejamla dah lama sangat dah ko terbukak nie...

erm okla nak pejam mater esok sambung!

No comments: