Saturday, November 15, 2008

Lalink

Siapakah lalink? lalink yang banyak memberikan aku kenangan manis, banyak menghiburkan hatiku ketika resah gelisah dan lalink juga menjadi temanku di saat aku memerlukan seorang teman.

aku mengenali lalink di dewan di mana berlakunya pertandingan silat suatu mase lalu. di sana kami kenal. dan di saat itu hati sedang terluka. kami hanya berkawan... dari kawan biasa menjadi kawan yang lebih rapat. banyak yang aku kongsi dengannya... sehinggalah satu saat aku minta dia menjadi skandal aku.. hahahaha sejak itulah kemana saja aku pergi lalink akan sentiasa menemani aku.

ya kemana saya aku pergi mesti lalink akan ikut bersama.. aku selalu keluar bersama chatters so lalink juga akan terut serta. dan banyak kenangan yang aku tak boleh lupakan antaranya.. aku tengah kusut giler mase tu aku call dia cakap aku kusut then dia suruh aku datang ke sana amik dia n kuar g memaner tuk tenangkan fikiran aku. so aku amik lalink n abang effi. kononnya nak lepak jejalan di kl jer pastu seperti biasela aku kan manusia yang selalu buat sesuatu tanpa di rancang.. so dari kl kononnya nak ke putrajaya last last kitaorang ke melaka. kat melaka kiteorang g kedai one of my friend kamang. kat sana kiteorang on9 pastu main snooker g makan ikan bakar kejap pastu balik ke kl balik. sengalkan kiteroang?! hahaha tapi sebenarnyer aku la paling sengal huhu...

selain tu pernah jugak aku cakap kat lalink nak makan pizza pastu busan aku ajak dia ngan abang cip g bowling kat flaminggo. and di sebab kan terlalu busan aku terus ajak lalink naik genting... wah!! on this moment memang best bagi aku la... coz dapat jumpa ita n lela other then that dapat la masuk snow world free. lepak samapi kol braper tah tak ingat.. pastu turun balik kl.. dah sampai kat umah lalink aku plak jadi tak braper ok so dia cakap ngan ayah dia n ayah dia suh aku tdo jer kat umah dia. then aku tido la kat umah dia. hahahaha. esoknyer ayah lalink tanyer naper tak tido jer kat genting so lalink cakap tak leh sebab fifi ada.

banyakla kenangan yang aku takkan lupa sampai bila bila.. n his the best scandal that i have. huhu skarang ni aku dah jarang dapat jumpa lalink. yerla dia dah ader life dia sendiri begitu jugak aku. kalau jumpa pun dah tak serapat dulu yerla takutla jugak nanti ader plak yang marah kalau aku rapat dengan lalink. so sebelom bende bende tak elok berlaku baik la aku tak hubungi dia. hanya bila dia hubungi aku jer aku akan jawab n cuba berada dengannya itu jerla kot yang mampu aku buat skarang nie...

aper pun untuk lalink... thanks for every moment that we spend together.. it was a great times n i wont forget it forever...

No comments: