Tuesday, December 2, 2008

gaduh!! i always fighting with him. don't know why..? tak boleh nak bercakap atau berpm langsung dengannya... susah betul keadaan nie.. tak taula sampai biler akan berlarutan. apa yang aku cakap semua tak kena baginya.. sukar betul untuk aku dan abang hairol untuk berkomunikasi sejak hal dulu. entah la aku pun tak tau mana silapnya. i cannot just only blame him. it my false either...

aku dah lama maafkan dia. dan tak pernah pun terfikirkan hal lalu lagi. tapi kenapa dia macam tu? always said yang aku ni tak pernah berubah... aku yang tak pernah berubah atau dia yang berubah? aku pun tak pasti.. yang aku pasti aku masih macam dulu. tetap adik dia yang manja dan masih rindukan kasih sayang abang hairol sama macam dulu. aku rindukan panggilan deng yang di berikan olehnya kepadaku.. oh tuhan kembalikan abang hairol kepadaku... i miss him...

abang walaupun mungkin sukar untuk kita kembali berbicara i just wanna let u know that i always love u n alway be your sweet sister... ALWAYS!!!!!!!!!!!

No comments: