Wednesday, August 20, 2008

hari murung dan sedih

aku tak tau kenapa hari ni aku rase murung sangat.. rase sedih sangat... biler dah sedih tu sesedar jer air mata dah mengalir.. menangis... entahla tak tau aku kenapa.. yang pasti mungkin di sebabkan rasa rindu aku pada abang abang n kakak angkat aku dulu.. aku rindukan mereka.. lepastu dibebankan lagi dengan masalah lain. membuatkan aku jadi hilang kawalan sekejap..

dan yang paling penting sekali tadi aku nangis sebab gegurl ilang.. sampai ke saat ini aku masih belum temui gegurl.. aku takut ape aper terjadi pada gegurl.. dah puas aku cari satu rumah tapi tak jumpa jugak gegurl.. aku sayang gegurl sesangat.. aku tau aku tak layak untuk mempersoalkan hal nie tapi mengapa mesti setiap yang aku sayang mesti tinggalkan aku?? kenapa bukan orang yang aku benci??? entahlah aku pasrah pada ketentuanNya.. :(

No comments: