Tuesday, August 19, 2008

zaman study

erm aku masih ingat pada zaman dedulu... zaman yang amat meriah dan menggembirakan aku... always happy n enjoy... ader masalah pun rase macam takder.... seronok giler zaman tu.. kuar jenjalan enjoy sana sini.. tapi study tetap study.. selama 3 tahun aku belajar kat uitm.memacam perkara yang aku lalui... erm time belajar memang seronok tak payah fikir aper aper lagi. yang perlu di fikirkan hanya blajar blajar blajar.. itu saje.. lelain serahkan pada mak ayah.. nak duit minta jer mesti dapat.. janji untuk belajar.. suka duka pahit manis mase bergelar pelajar 'U' takkan aku lupakan sampai biler biler..

lari dari meeting blok dah sememangnye keje aku.. jangan kan meeting blok meeting jabatan ngan fakulti pun kekadang aku tak g. sebab malas... tapi sejak sidipci di tubuhkan aku tak pernah tak pergi.. sure aku pergi meeting fakulti.. nak wat camner mase tu aku ahli jawatan kuasa tertinggi.. muahahaha.. mesti la pergi.. induc adik adik junior.. tapi itulah yang buat kiterorang rapat..

1st tugasan aku mase tu buat dinner tuk part 6. sesungguhnya time tu lah aku rase enjoy giler giler... walaupun mase tu aderla masalah dalaman yang berlaku. tapi syukur semua berjaya dengan jayanya..

so biler ingat ingat balik rindu rasenyer ngan bebudak kelas.. rindu nak g pengkalan balak reramai.. sebelom balik umah memasing lepas abis exam... erm sebut pengkalan balak teringat pula memori sahabat baik aku termasuk dalam longkang sebab nak memujuk lecturer tuk join perjumpaan terakhir kita orang.. time tu sedih pun ader gak sebab mase tuk bersama seperti mase memula belajar dulu dah takkan kembali...

sekarang memasing dah buat haluan memasing. ada yang dah keje, sambung study, menganggur, dah kawin, erm dah nak bersalin pun ader gaks hehehe... paper pun aku wish korang semua all da best la... kenangan bersama semua takkan aku lupa... ita, atan, uncle, occeh, shaz, akramin, awin , lis, kak sheena, magic, lela, paan, fadhil, den, chalin, kak lin, buzz, berg, anis, kak azah n kak fida of coz la yang paling takkan aku lupa encik apiz, puan nik n encik shaharin yang membantu dan mencurahkan ilmu pada aku dan lelain. thanks A lot muahkks love u all... peace..






last diploma show sebelom semua balik



pix beramai dengan semua encik apiz je takder




time convocation



gelak sakan wei time ni seronok!!



erm malam PGN NITE (PRA GRADUAN NIGTH)
kamilah bakal photographer pemangkin seni gambar..

No comments: