Monday, October 13, 2008

ermmm miss my friend...

entahla aku tak tau kenapa tapi serius aku katerkan aku rindukan kawan aku yang sorang nie... rindu sesangat!!! seriously i miss her... lame aku tak jumper dia.. ader kat sebulan kot.. aku pun tak tau maner dia pergi menghilangkan diri... aku pun tak tau kenaper... dia marah aku ker?? aku ader buat salah dengan dia ker? aku pun tak pasti... yang aku tau aku ader pinjam duit dia. dan aku janji rayer nie nak bayar.. tapi biler aku call n sms dia tak reply... pening kepala aku.. tak nak la nanti orang cakap aku pakai duit tak tau nak bayar.. n paling aku tak nak... takut takut aku termati ke terkoma ke.. kan dah susah!! bukan susah kat sini jer nanti susah kat sana tu yang aku paling tak mau.. elok elok dah boleh masuk pintu syurga skali tersangkut.. pasal aper pasal tak bayar duit yang aku pinjam tu... ish!! tak mau aku.. minta simpang la semua perkara macam tu... biar orang utang aku jangan aku utang orang.. entahla... aku just harap dia dapat hubungi aku secepat mungkin... itu jer harapan aku..

No comments: