Sunday, March 29, 2009

wedding day...

huhu 290309 hari bahagia buat abang ewan kak kamalia ( wish i'm not mistake).. semoga bahagia dan kekal bersam selamanya... actually aku tak braper kenal sangat ngan abang ewan mahupun kak kamalia ni. hanya mengenali kedua orang tua abang ewan tu jer. first time aku cakap ngan abang ewan time dia nak pakai inai sebab dorang beli inai tapi tak merah kebetulan aku ader simpan inai mekah tu yang aku bagi kat abang ewan. entah macam maner lepas pakai dia turun ke kantino so aku tanyerla inai macam maner then dia cakap tak merah. a bit weird la sebab selama ni aku bagi orang semua merah then abang ewan pakai tak merah. so aku tanyerla abang ewan ni raksakse grodot ke aper sebab tak merah.. dan disebabkan rasa tak puas hati tu aku bancuhkan semuala inai then pakaikan balik kat abang ewan. then keesokan harinya tanyer merah ke tak dia cakap merah. okla kan..

Hari ni hari berbahagia buat abang ewan so semua orang nampak sibukla menyiapkan itu ini untuk menjadikan majlisnya meriah dan takder la nampak kekurangan.. Ha ape tugas aku? oh tugas aku menyibuk jer hahahaha... takder la aku tak terlibat sebenarnya dalam wedding abang ewan ni tapi di sebabkan ayah dan ibu abang ewan aku kenal so rase tak best la kan kalau tak turun padang join sekali. jadi aku pun g pinjam kamera nita then take a picture.. tapi tak banyakla yang aku shoot. hanya sesuka jer... jadikan hadiah tuk abang ewan n his wife that all...

so jom tgk pic nya...

1 comment:

Anonymous said...

a'ha la pgntin pompuan die cun.. kekekeke.. alaa ruginye aku xdpt join ko amek gmba ms ni.. huwwaaa!! next time ok?? roger t