Saturday, March 28, 2009

wah! sudah pagi kembali... tak terasa kot kalau pergi berhappy happy.. actually aku baru jer balik dari uptown tadi ader la dalam pukul 4 suku tadi. best best jalan ngan my staff.. tapi kalau ikutkan aku jalan sorang sorang jer dorang yang jalan bersama sama..

percaya atau tak tadi aku membeli beg n etc kalau ikutkan semuanya mengarut.. entah dah buang tebiat kot aku nie hahaha... dah la kelmarin lepas aku makan sup daging yang selama ni tak pernah aku sentuh apatah lagi makan.. sampai kepala aku sakit sakitla sampai aku hampir hampir terbabas la mase drive balik dari hantar jiera ke kl sentral. dah la lepas tu ader plak krisis ngan staff campur dengan krisis dengan my lover bertambah tambahla kekusutan di fikiran dan bertambah tambah berat di kepala aku...

tapi jangan tak tau dalam dalam pening kepala tak leh drive ni aku boleh plak drive g pasar. tapi sebelom tu aku siap g gaduh dulu ngan my lover.. n i decide to break up tak nak pening kepala tak nak sakitkan hati dia also taknak sakitkan hati aku sendiri.. serta nak berikan ruang untuk diri aku sendiri.. to my lover... i'm so sorry 4 wut i've done to u... falling love tak semestinya bersatu.. bagi aku la... cukup aku lihat dia bahagia. i'll be fine..

lepas jer aku putuskan tuk break. aku terus call my bro to meet him. then we go to market lew... dia temankan aku sepanjang jalan.. yerla takut aper aper terjadi tengah jalan dah la keadaan aku yang dah kene migrain pastu aku plak minta break. huhu so better aku ajak sesaper temankan aku...


erk i feel sleepy nak sleep dulu coz jap g nak kene g shooting.... lalalalala

4 comments:

bayu said...

hurmm...my dear..berkorban utk kebahagiaan org len tu very nice n sweet..tp..jgn lupa kebahagiaan utk kamu juga..smoga kamu akan temui kebahagiaan yg hakiki..wlupon daku jauh...daku byk diam...timbul or muncul sesekali..kamu xpenah daku lopakan tau..syg kamu..mmuahhh..

gurl said...

aiyak!! seyes sadis rase nak nangis pun ada.. patutla daku dapat sms dari kamu ya.. tetiba send sms pada daku. pelik juga rupanya kamu membaca blog daku... apa pun terima kasih ya...

terus terangku katakan gue kangen bangat sama kamu...

Anonymous said...

ee ko ni asek on & break jela.. kekeke

gurl said...

cit ader hati cakap aku ko ngan boy lagi banyak on off wey!! jangan cakap aku lalalalala