Wednesday, April 8, 2009

keceriaan menjengah ke duniaku..

huhu... actually banyak story yang aku nak paparkan kat sini.. tapi macam malas pula nak type panjang berjelar jelar.. huhu.. 1st nak story pasal pertemuan mengejut antara aku dengan my x lurve yang membuatkan aku rasa bersalah sampai hari nie.. bukan bersalah pasal aper pun... bersalah sebab membiarkan diri aku sendiri menyakitkan hatinya... bukan niat aku nak buat begitu.. ianya memang secara kebetulan dan tidak diduga... aper pun.. i mohon maaf skali pun u tak marah dengan i...
hadoi ni aku tak suka nie.. mengantok la plak camner nak sambung story ni???
ermm.. tak per tak per bertahan kejap... tadi aku b kat box umah aku... rupanya aku dapat interbiew fotographer... llalalala seyes tak larat nanti sambung

1 comment:

Cinta Hatiku said...

oit..ada blog upanye..kenal tak?? sis nia ni..kalau tak kenal takpe..:p